Alam Impian Community Forum
Please register to Join Alamimpian Community Forum. 1 minutes registration
(name, email add & password only! Automatic activation)

Thank You


Alam Impian Community Forum
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Menu
Recommended By Forum

Share | 
 

 Amanah hartanah bumiputera ( AHB )

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin


Posts : 26
Reputation : 1
Join date : 2009-04-30

PostSubject: Amanah hartanah bumiputera ( AHB )   Wed Dec 08, 2010 1:35 pm


sikit info nak kongsi:
min rm500 ( nak masuk setaip bulan pun dalam gandaan rm500, sama jugak macam nak keluarkan)
sebulan sekali je boleh keluarkan
takde buku akaun macam asb, penyata akan di hantar setaip 6 bulan
dividen 6 bulan sekali terus ke dalam akaun bank yg di isi semasa buka akaun
ura2 dividen: min 6% sthn
buka akaun kat maybank je buat masa ni
ada fee tak? takde free je...harga unit pun tetap rm1 jual ke, beli ke

pe lagi ya...

duit di laburkan utk beli hartanah bernilai di malaysia, di sewakan, inilah keuntungannya
max rm200000 setiap org
baby umar 3 bulan dah boleh buka akaun ( korang simpan duit baby kat mana? asd? tabung haji? bawah bantal? ke dalam ang pau raya? hehe )

tolong tambah skit lain2...

Back to top Go down
View user profile http://alamimpian.forumotion.com
pharez



Posts : 90
Reputation : 3
Join date : 2009-12-06

PostSubject: Re: Amanah hartanah bumiputera ( AHB )   Wed Dec 22, 2010 8:41 am

Yes, aku pun dah bukak...tapi rasanya min pelaburan tambahan RM100 aje...masa bukak akaun je RM500 min.

Bleh la kita p belek2 bangunan kepunyaan AHB macam makcik dlm iklan tu...wahahahahaha
Back to top Go down
View user profile
 
Amanah hartanah bumiputera ( AHB )
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Alam Impian Community Forum :: Money Matters :: General Topic-
Jump to: